Sider

mandag 21. april 2014

Dukke kle

Fann ut at dukkene trenge litt meir kle. Så leitte fram
papir og målband. Så var det å prøve seg fram på å 
teikne mønster. Litt søking på Pinterest for tips og 
idear.
 Genser. Brukte dressen som mal. 
 Lurte veldig på korleis eg skulle lage til den svigen på arma.
Men fikk eit tips frå ein anna blogg. Det eg ikkje gjore var
å smalne inn arma. Men det ordna eg når eg sydde.

 Sofie hjelpe til å måle. 

 Alle deler er klipt ut og klare til montering.

 Hadde tenkt litt feil på boksebeina så dei vart for smale.
Då teikna eg eit nytt mønster. 
 Hadde strikk i linninga og ein knapp på framsida. 

 Fann ut at genseren kom til å sitte som eit pølseskinn på dukka.
Så sydde i to dongeri stykke i sidene.
 Nåla fast armane. 
 Smala inn armane. Teikna på armane slik at det skulle bli likt
på begge. 

 Dukka med det nye antrekket. 

Blir kanskje litt fleire dukke kle etterkvart. 

Anne Marie

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar