Sider

mandag 5. september 2016

Hette jakke

Prøvde meg på fora jakke til Kristian.
Likte så godt dette stoffet som eg fann på 
Stoff og stil. Begynte med godt mot tok litt bilder
og begynte å klippe. Sat på golvet ved siden av Kristian.
Blei veldig fokusert på å få minst mulig kapp
så gløymte heilt mønsteret på stoffet.
Kom på det når eg skulle klippe det siste.

Så øvre del på framstykket blei oppned og armane kvar sin
veg. Fann ut at det fikk berre vere slik. Og det viste faktisk
ikkje så godt som eg trudde. Styrte litt med å skjønne korleis eg 
skulle sy armane i, men fann det ut til slutt.
 Har klipt ut i regnstoff for å sy regnjakke. Begynte så vidt
her om dagen, men alt måtte ryddast vekk kjem fotograf
i morgon sidan vi skal selge leilegheita.

 Sydde matchande tøfler til. Målte foten før eg tekna opp
  mønsteret, men dei blei litt små alikavel. 
Har kjøpt softshell stoff og har meir igjen av regnstoffet.
Så planen er å få sydd dressar til Kristian og. 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar