Sider

fredag 23. januar 2015

Heimelaga Ravioli

Kjøpte meg bok med ravioli form og ei lita
kjevle i på salg for litt sidan. Så på onsdag
når eg hadde fri fann eg ut at eg ville lage det.
Hadde bestemt meg for kva fyll eg ville
ha og var på butikken og handla inn det eg trengte.
Det skulle vere 50 g av ricotta osten. 
250 var det i pakken som dei solte på butikken.
Derfor bestemte eg meg for å doble oppskrifta.
 
Lade då litt anna fyll i dei fyste eg lagde.
Med ricotta ost. norvegia, dill og skinke bitar.
Skulle ha delt skinke bitane, for dei vart litt lage.
Så  var litt overfylt i forma.

Fyste plata. Fraus ned dei som vi ikkje skulle ha til middag.

Dei vi skulle ha til middag hadde eg kylling, ricotta, 
persille, salt og pepar i. 

Så brukte eg ei av oppskriftene i boka til 'tilbehør' og.
Supe med gulrot, fersk ingefær, kylling, løk.
Veldig god supe. Kjem nok til å lege denne, men mest
sannsynleg utan raviolien. Nudlar hadde 
sikkert våre godt i. 
Neste gang eg skal prøve meg på ravioli kjem eg nok til 
å bruke ei anna pasta deig oppskrift. For synest ikkje
denne var like god som den eg har brukt før.

Du treng ikkje ravioli form for å lage ravioli.
Ein kan kjevle ut pastaen i rektangel form.
Legge på fyllet i små klattar  og så brette over pastaen.
Så klemme litt rundt kantane, kan vere lurt
å smørje kantane litt med egg eller noko
så deiga kleber seg saman. Så dele den opp.

God fornøyelse :)

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar