Sider

lørdag 4. oktober 2014

Ønskelister jul/bursdag-oppdatert 1

Det nærmar seg jul. Og det er på tide 
å tenke på julepresangar. Både kva vi 
skal kjøpe til andre og kva vi skal ønske oss.
Sofie har jo bursdag og så blir masse 
pakkar på henne.
Til Sofie:
Body/Genser str 92/98
Bukser str 98
Ull undertøy str 92/98
Nattdrakt str 98
Regn sett str 98
Songbok gjerne med bilete 
og notar i.
 Nett til å ha badeleiker i.
Hårbørste


Så kunne eg gjerne tenkt meg diverse stoff
som eg kan sy kle av. Med barne motiv eller
heilt nøytrale.





Blonder og anna sy tilbehør som strykemerker, knappar, 
diamantar  + anna stæsj. 








   Rouleau vendar.
 
Skråband brettar.

Skjærebrett.



 Heimestrikka tjukke sokka. 

Kunne tenke meg ei regnkåpe og.
Har sett på Didrikson sin parkas: Thelma coat,
regnkåpe dame.

Eller skogstad si "Blåklokke"



2 kommentarer :

  1. Så artig at du har lagt ut her, men eg har akkurat pakka inn julegåve. Den er litt stor så eg håpte at Ørjan kan ta den med hvis han skal til Sunnmøre på jakt. Du skulle forresten tatt deg ein tur til Molde og sjekka i skuffene og skapa mine. Mykje rart som er godt brukbart som ligg frå den tida eg sydde. Tar du deg ein tur så skal du få plukke :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er litt greitt å legge ut her så familia kan gå inn å sjå.Ørjan reise på jakt neste veke så då kan han ta den med. 😊
      Ja skulle komt ein tur. Veit ikkje kor tid vi skal få til det..

      Slett