Sider

fredag 3. oktober 2014

Blomster bilete


For 2 veke sidan døde onkelen min. Han budde 
I Brasil og hadde kone og ein sån der.
Han blei gravlagd der. 
Så for familien her i Noreg var det 
minnegudsteneste i dag.
Eg hadde ikkje annledning å reise.
Ville gjerne lage til noko blomster. 

Tenkte fyst på eit anker sidan han var kaptein.
Men så fann eg ut at eit bilde av båten
Han var kaptein på ville bli bra.
Snakka med mamma om det og ho likte iden.

Så eg tok eit plast låk festa oasispigg på.
For at oasisen skal sitte fast. Sikra den med streng i 
tillegg. Brukte 3 oasisblokker. Delte dei på langs.
Slik at det blei 6 lave Oasis.

 Skreiv ut bilete av båten og tegna meg ei grov 
skisse før eg begynte å sette i blomster.
 Materiale eg brukte : Calocephalus, Delphinium,
Nyper, Ildtopp, Krysantemum, Hortensia, Brudeslør
Og ein som er litt usikker på navnet.
Var så heldig at mitt kjære søskenbarn
Dan Eivind kunne ta den med oppover.
 Mamma sendte meg bilete frå minnegudstenesta.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar