Sider

onsdag 17. september 2014

Gjenbruk

Har fleire dynetrekk som er 2 meter lange. Den dyna eg
brukar no er 2,20. Så dei blir aldrig brukte. 
Har lenge tenkt at eg skal klippe dei av og sy
dei til mindre dynetrekk. Har ei dyne som eg 
har tenkt at Sofie skal begynne å bruke, men har 
mangla trekk til den.
Så på søndag sette eg i gang!
Sofie skulle hjelpe til med å ligge på og sove..

 Klipp klipp
 Ferdig med det fyste. :)
 Må jo og få putetrekk.

 Snorer til å knyte igjen opninga.
 Brukte den nye symaskina mi.
 3 sett med dyne og putetrekk ferdig. :)
 Så fikk endeleg ikea puta trekk. Etter 2 år uten. :P

Så litt resirkulering. Prøvar å sortere søppelet.
Papp/papir og plast. Glas og metall emballasje.

 

Begynte på nytt sy prosjekt i går. Det er ikkje ferdig enda.
Gleder meg til å få vist det :)

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar