Sider

lørdag 15. februar 2014

Alle hjertans dag

I går var det 14 Februar og Valentinsdagen. Eg hadde 
spurt Mona om ho kunne vere barnevakt i helga. Ho kunne
frå fredag til laurdag.
 Så då bestilte eg bord på Lille Escalon
og meny med 12 av dei mest eksklusive tapas rettane.

På torsdag, etter at eg hadde sydd katte kostymet til 
Sofie lagde eg kort til Ørjan. Der eg skreiv at han skulle
levere Sofie hos Mona og når/kvar han skulle møte meg i byen.
 Når eg kom på jobb var det å begynne på alle bestillingane 
som var til fredag. Det var ikkje få. Blomsterekspressen skulle 
hente alle i 7 tida.
 Når alle bestillingane var gjort kunne eg begynne
på min. Lagde ein hjerte dekorasjon med grein nellik, festa på
kortet som eg hadde laga. Sendte den til Ørjan på jobb.

Fredag morgon køyrde eg Sofie i barnehagen. Så køyrde eg
opp til Mona med tinga til Sofie.
 Reiste  på jobb. Der gikk det i eit.
Mens eg hjelpte alle kundane lurte eg litt på om Ørjan hadde fått 
dekorasjonen. Det hadde han :) 
 Var godt med mat for på jobb hadde eg ikkje tid til å ete 
all lunsjen min.
Etter at vi hadde ete gikk vi på kino. 
Såg Lone Survivor.


1 kommentar :

  1. Og Forresten så fikk eg gave kort på spa avdelinga på Vestkanten med Ørjan :) <3

    SvarSlett