Sider

tirsdag 10. desember 2013

Julebakst

I dag begynte eg og Sofie på julebaksten.
Eg lagde julemann deiga i går. Målte opp
ingrediensane til sjakkruter og. Slik at eg 
kunne putte det rett i miksaren etter frukosten.
 Tenkte Sofie skulle få prøve seg på å lage julemanna.
Interessen var ikkje so stor. Ville heller ete litt av skjeva
som ho ikkje hadde ete opp tidlegare. Ho smakte litt på 
deiga og ;) kunne hende at den var bedre, men det var
den ikkje. 


Etter at eg kom frå Åheim har det ikkje 
våre lett å lakt Sofie i senga si. Har fått henne 
til å sovne i armane mine på soverommet. For so
å legge henne i senga. Kom på det at vi 
hadde ståande ei vogn i boda som vi fikk
når vi kjøpte den andre. Henta den opp og sette
den på altanen. No når det ikkje er sol og varmt
ute kan ho sove der. Det har fungert bra. 
Merkelig at ho ikkje skal protestere slik når 
ho er fastspent... 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar