Sider

torsdag 11. februar 2010

Har ikkje prioritert å skrive noko inn på her den siste månaden. Har gjort litt forskjellig og so er det ein del jobbing. Trivest veldi godt på jobb. Åse er skjefen, er henne eg jobbar mest med. Anne Marit jobbar mest sein vakt so har ikkje jobba so mykje med henne. Ho kjem når eg skal gå, men vi har snakka masse :) ho er ei kjekk og livlig dame.
Har og jobba litt med 2 skule jenter. Belinda og Eirin.

Forge helga var eg ein tur til Dale i Sunnfjord. Måtte ha meg ein tur dit før Marte flyttar til Sula og før babyen til Ida kjeme :O) Var på Ristingen og såg på huset som Thomas og Ida pussar opp, blir fint!!! Håpe dei blir fedige og får flytta inn i tide. Hjalp litt til med å male.
No er det mykje som skal lagast til helga, sidan det er morsdag og valentin på søndag. I dag lagde eg små søte dekorasjonar :)
Fekk solgt cymbidium bukett også :) då vart eg glad, det fortalde eg til Anne Marit med ein gang ho kom!!
Dekorasjon på fat. Farga oasis.
Sett frå sida.
Sett frå toppen.



Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar