Sider

lørdag 16. april 2016

Kvadrat skjørt

Begynte å lage hårpynt av restane til den 
runde skjørtet som eg lagde til Sofie. Tenkte at
Emma skulle få i bursdagsgåve. Fann ut at eg
kunne sy eit skjørt og fann fram eit stoff.
Men sidan ho skulle ha prinsesse bursdag
må jo ho få prinsesse skjørt så måtte leite litt
og fann den kvite tyllen eg hadde. og jaggu hadde
eg meir igjen av det turkise stoffet med paljettar
på. Så sydde eit til Emma. 
 Sydde eit til Sofie med kappet som blei når
eg klipte til Emma sitt skjørt. Så der er nokre ekstra 
saumar. Blei berre eit lag med turkis stoff.

'

 Emma sitt.
 Sofie sitt.
'
 Kjøpte hårspenner så eg kunne lage meir hår pynt.
Så fikk laga nokre sløyfer og festa på i dag. 
Også ein til Sofie og ein til Emma.



 Prinsesser må vel ha veske også? Den har eg
putta hårstrikka og klemma i. Så har eg putta i det
som Ørjan var å kjøpte. 
 Då er det berre å vente til i morga for å sjå om 
ho blir fornøgde med gåva :)

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar