Sider

lørdag 24. oktober 2015

Ønskeliste - generelt-jul-bursdag

Har skreve meg ned ei liste over ting eg
ønsker. Noko av det har eg vel strengt tatt ikkje behov
for og andre ting er eg litt usikker
på om eg treng.

*Eit par nye laken til senga skulle vi vertfall ha hadt
Str 180*200
 *Ein baby gym til babyen
 *Baby innlegg til ergobaby bæreselen. Kan vere grei å ha
vis eg vil bære babayen istaden for å trille når eg skal gå i 
barnehagen med Sofie. 
 *Denne vogna her er heilt genial! Den blir pitteliten når
den slåast saman så den teke nesten ikkje noko plass. 
Kjempe praktisk når ein skal ut å reise! 
Kunne tenke meg den, men har eg behov? Kostar litt
penga gjer den og.

 

*Har og tenkt på ei bed side seng.
Praktisk når ein skal amme om natta
og vil ta litt mindre plass på soverommet
enn vogga. (trur eg.. )
<= Denne varianten er fin å bruke som
benk/sofa til ungane når den ikkje blir
brukt som seng lenger.
Botnen kan stillast i forskjellige høgder.




 *Eit korthåra lammeskinn som kan brukast i 
vogn/vogge eller seng
 *Reflex LUN bilstolpose grå.
Kjekt å ha om vinteren så ein ikkje 
treng å ta på for mykje kle på babyen.
*Samsoving- amme madrass 
*Ammepute

*Nabby babycall. Har ikkje så stort 
behov for babycall her, men er grei å ha
når vi er på Åheim eller skal andre plassar
på tur. Denne teke jo nesten ikkje plass :)
*Såg denne skåla på Kid i dag.
Den kunne eg tenkt meg.
 *Baderomsmatte  frå Jysk Karlstad 70*120
Lys grå Kronborg. Så blir ein ikkje så kald
på føta når ein står på badegolvet!!

*Strittetang kunne våre kjekt å ha. (av og 
til i vertfall)

Fleire av desse tinga kan ein faktisk finne fint 
brukt på Finn. 

Sofie må jo ha ei ønskeliste og!


 *To små barnestolar 


*Dynetrekk i str 140*200 med Frost eller 
Minnie mus motiv på.
 *Liten trillekoffer,t veldig gjerne med Elsa og
Anna på. 

*Ullteppe frå kid. Kjekt å ha når 
det er litt kaldt og på tide å få seg 
egne litt større tepper.

Ellers:

*Ullunderstøy str 104

*Vinterjakke str 104

*Ullsokka 25-27

*Kjolar natt/vanleg str 104

*Sommarjakke str 104
Gjerne ei som er litt finare
 og ei som er vind/vann 
avisande.

*T-skorter str 104

*Sko 25/26

*Så har Sofie lyst på lilla/rosa klokke
som eg har. For den elska ho, seie ho.

* Ellers er ho glad i klistermerker,
puslespel og er veldig på rollespel
no for tida. 

Motiv som Frost- med Elsa og Anna.
Minnie Mus, Tom og Jerry, Peppa gris

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar