Sider

onsdag 19. august 2015

Nattdress

På laurdag fikk eg Ørjan og Sofie med meg på 
Stoff og stil. Der vart vi-eg gåande å vase ein 
timest tid. Det ende opp med masse nytt stoff,
trådsnelle til overlock maskina, skjere matte,
strikk og diverse strykemerker.
 Så eg har såte og bladd i alt om hånarbeide blada mine
for å finne diverse mønster.  Kjøpte eit stoff med reve 
mønster på. Det tenkte eg å sy nattdress av så måtte finne 
mønster på genser og bokse. 
 Fann det og tegna mønsteret over på papir, klipte ut 
stoffet og nåla det som skulle syast fyst.
Så etter at eg leverte Sofie i barnehagen i dag begynte eg
 å sy saman genseren. Tok med meg symaskina ut på 
altanen og sydde saman boksa mens eg sat ute i sola.

 Den ferdige nattdressen. Sydde på heime laga lappane
mine som eg har kjøpt.
 Nattdressen er allereie i bruk :)

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar