Sider

onsdag 17. desember 2014

Nissekjole

Ei av barnehagetantene til Sofie spurde meg om eg dreiv 
å sydde kle til Sofie. Ho kjente igjen stoffet på noko av
det eg hadde sydd. Så lurte ho på om eg skulle
sy nissedrakt/kjole til Sofie.
Då måtte eg jo gjere det.

Begynte på kjolen i helga. Til  overdelen brukte eg mønsteret
til genseren eg har sydd. Lagde den kortare.
Så teikna eg opp skjørt del. Klipte ut og sydde
saman.
 Ville ha nokre "knappar"  oppe på kjolen. Lagde dei til
med kvite velur. Som eg og brukte på dei kvite delane
på kjolen. 
Klipte eit firkanta stykke og hadde nokre stoff bitar i
midten på den.  Sydde så saman hjørna til den 
blei ganske rund. Sydde den fast i kjolen.



 Sydde ei matchande nissehue til.

Fikk faktisk prøve den på i dag.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar