Sider

tirsdag 24. juni 2014

Papp hus

På laurdag kjøpte vi oss gass grill. Den kom i stor
pappøskje, då fikk eg ein ide om å lage hus til Sofie.
For ho fekk plass i den øskja. Så på søndag 
leitte fram det eg hadde av papp. Hadde litt sidan eg
tidlegare i veka hadde motteke ein pakke med kle til Sofie. 
 Sette i gang med å tape, brette, klippe og skjere. 
Sofie måtte prøve den før eg var ferdig..

 Sofie utforskar det nye huset sitt. 
 titt tei :)
 Vart litt større enn eg tenkte.. Ser meir ut som eit
industri bygg enn eit hus. Så skulle det hatt eit strøk med 
maling. Trur ikkje eg gidde det.

 Klipte nokre filler og sydde dei til gardiner. Grillspyd som 
gardinstenger. Stakk dei i pappen, men det var ikkje nok
så måtte fram med lim tuba. Så får vi sjå kor lenge dei 
blir verande. Sikkert til i morga når Sofie har stått opp. ;)
 Ei hylle måtte ho gå og.
Sofie hadde lesestund i sofaen før ho skulle i barnehagen i går.



Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar