Sider

onsdag 9. januar 2013

Jul og nyttår :)

Jul og nytt år blei ikkje heilt som planlagt.
Fyste veka i permisjonen brukte eg til å rydde i boda
kjøpe inn ting til babyen. Møtte Tone Margaret.
Veka gjkk vertfall fort.
So satte eg meg i bilen og kjaure nordover.
Stoppa i Dale, besøkte Ida som nettopp hadde fått
ein gut. So var eg innom Blomstertorget og helste på
gamle kollegaer. 
 Ole hadde fyrt i badestampen so eg fekk prøvd den.
Julemiddagen :)
Men so natt til fyste juledag var det ei lita jente som 
ikkje hadde tenkt å vente to veker til.
Det blei ein ambulanse tur til Volda.
Ho hadde ikkje tid til å vente til vi kom opp på
sjukehuset heller. So ombord i ferga kom ho.
Kl 0602 den 25 Desember.
48 cm lang og 2845 g vog ho.

                                          


 Var ikkje like enkelt for Ørjan å komme seg oppover.
Før 1 juledag går det verken buss, båt eller fly..
So det blei 2 juledag før han fekk komt seg opp.

 Skott ville passe på babyen.


Ørjan måtte og prøve badestampen.

1 kommentar :

  1. Hei Anne Marie!
    Gratulerer! Dette er stort!
    Ynskjer deg og dine alt godt.

    Hels familien din på Åheim!

    Helsing Liv

    SvarSlett