Sider

søndag 23. oktober 2011

Ønskeliste

 Elen spurde om eg kunne skrive ønskeliste
til jul. Både dyre og billigare ting skreiv ho.
Kenwoodmiksar har eg, men kunne tenkt meg
noko meir utstyr til den. Det er ein Major
KM 600, 800 serie.

 Pasta lager.
Slik at vi kan lage heimelaga pasta.

 Kaffemaskin.
Ørjan seie at han kan tenke seg
ein kopp med kaffe av og til.
Det må kunne gå and å lage kakao
på den og for det vil eg ha!
Sidan eg ikkje er noko kaffe drikkar.
Det må vist verer ein TASSIMO.
Seier Ørjan.


Ein vannkokar hadde ikkje skada.

Brødristar hadde våre kjekt å hadt.
 Eit stort strykehjarn.
Har eit lite reisestrykehjarn no.


 Kromkakehjern og ein slik som
ein formar kromkakene med.






Ei stor takke som eg kan steike
sveler på.
 Gavekort.





Eit puslespel skadar ikkje ;) Bilde av
                                           Bergen hadde våre fint!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar