Sider

tirsdag 23. mars 2010

Tysdag 23-3-10

Hadde so vidt komt meg på bakrommet før det
var nokon som ropte i butikken. "Har de opna?" Då
har dama måtte snike seg inn den eine porten
som var åpen, for vogna med utblomstra sto
midt i åpninga.
Åse ringde ho hadde fått
spy sjuka i natt og låg rett ut. So ho kom ikkje
på jobb. Lage bestillingar fram til lønsj.
So lagde eg opp samenplantinga. Ville lage
nokon mindre med mini plantar i. La meg ned
på alle fire på bakrommet for å sjå om
eg kunne finne noken potter eg kunne bruke.
Fann noken som skal sjå ut som egg. Passa perfekt
tenkte eg. Putta ein mini ildtopp i, delte opp ein
grønplante å hadde opp i også. Pynta med ei
høne og gul ull.
Solgte faktisk ein mens eg holdt
på å lage. Ho ville ikkje ha høne i, hadde ein katt
i istadenfor. Ho som skulle få den var so gla i
kattar. Passa bra for meg, for då fekk eg ein
strek :) Har laga konkuranse om å selge mest
kattar! Vi har so mange..
Bilde er frå swingkurs på landsleir i 4H 2008.
Var på Swing kurs i dag. Lærde ein ny tur :)
Når vi var ferdige skulle eg gå. Då kom Tommy,
han hadde ikkje dansa med med meg i dag.
Han måtte danse med meg kvar gång so måtte
danse litt med han før eg gjekk :)

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar