Sider

fredag 7. august 2009

:)

det er veldi varmt opp på take. det går ikkje and å ligge der lenge. heldig vis er det litt vind av og til! å sitte ute å gjere lekse går ikkje and, klare ikkje konsentrere meg i dinna varmen, må sitte inne.

onsdag gjekk eg tur, rondt den store stadioenen. kvar tysdag og torsdag arrangera dei tur til stranda. kan selfølgeli reise andre dagar og, men då må ein ta bussen. og då må du vite ka buss og kva du skal seie, for dei fårstår ikkje noko særleg engelsk.

vi har gass ovn, der er litt skummelt :P men har no prøvde den og det har gått bra :D

har lekse til mandag, trur eg skal gå heim og gjere litt no. skal skrive kva eg gjer på ein vanleg dag heime. frå eg står opp til eg legge meg. og det skal eg selfølegli skrive på spansk.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar